Dagens Dagbok – Onsdagen den 23 juni 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen. (Med tre fotografier).


Även i morse så larmade min mobil klockan halvsju, och jag gick då upp och genomgick mina morgonbestyr.


Borzko och Jimmy hade gått upp vid halvfem respektive fem, och åkt iväg för att jobba som vanligt.


Jenny gick upp halvåtta och gjorde sig i ordning. Sen åt hon och jag frukost tillsammans. Vid strax före nio se så stack hon iväg till jobbet för att jobba ett arbetspass mellan tio och sju i dag också.


Jag gick också iväg vid strax före nio. Men jag åkte till Farstastrandsbadet i dag också.


När jag kom dit, nästan prick nio, så var jag helt ensam på hela badet. (Se mobilbloggad bild).


Satt sen och njöt av solen. Läste i min bok ”Welcome to the Jungle – Legenden om Guns N’ Roses” av Stephen Davis. Och så lyssnade jag på Guns N’ Roses Greatest Hits i Spotify i mobilen.


Efter två timmar, vid elvatiden, så la jag undan boken och stängde av musiken, för då kom mina föräldrar dit.


Då hade det kommit lite mer folk till badet också.



Vi köpte fika i Strandcaféet. Jag tog en kaffe och en ostfralla.



Sen satt vi och pratade och njöt av solen.



Vid ettiden, efter fyra timmar på badet för mig, och två timmar för min mamma och pappa, så gick vi därifrån.


Mamma och pappa gick till Centrum för att handla. Och jag tog bilen och åkte hem.


När jag kom hem blev det lite lätt lunch och en fika i skuggan på balkongen.


Sen så varvade jag tre sysslor: lite alla möjliga hushållsbestyr, bokläsning och datorsittande. Dom två sistnämnda på balkongen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0