Dagens Dagbok – Onsdagen den 30 juni 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Även i morse så larmade min mobil klockan halvsju, och jag gick då upp och genomgick mina morgonbestyr. Frukost, fika, och nyhetsläsning i datorn blev det sen som vanligt.

 

Eftersom det var rätt så molnigt ute så beslöt jag mig för att inte åka till stranden i dag, utan gå ut på en långpromenad.

 

Så vid niotiden gav jag mig iväg ut. Här är dagens outfit:

 

 

Trots att det var rätt så molnigt, och även blåsigt, så var det jättevarmt ute ändå. Den kortärmade skjortan åkte av direkt, och jag promenerade i linnet.

 

Jag gick ungefär längs tunnelbanelinjen, mot stan.

 

Vid Globen blev det en kort paus, för ett toalettbesök, och även inköp av en flaska vatten.

 

Sen fortsatte jag in till City. Och dit kom jag efter ungefär två timmar och tjugo minuter.

 

Gick in på Åhléns och köpte en mascara. För den sorten som jag vill ha, finns inte att köpa i Farsta längre.

 

Jag köpte även en Situation Stockholm-tidning.

 

 

Sen gick jag till Hötorget och tog tunnelbanan hem till Farsta igen.

 

När jag kom hem så blev det lite lätt lunch och en fika. Och sen så satte jag mig på balkongen med boken och datorn.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

och jag har promenerat i hela 29 minuter idag ;-/

2010-06-30 @ 21:33:05
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, men det var nog typ två veckor sedan jag överhuvudtaget promenerade, så du vinner stort över mig i alla fall! ;-)

2010-06-30 @ 21:37:31
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0