Dagens Dagbok – Söndagen den 13 juni 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen.


Vid halvtretiden så gav sig både Borzko och jag iväg, fast åt olika håll. Borzko tog bilen och så åkte han hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

 

Själv så gick jag till Centrum för att möta upp med mina föräldrar. ”Love Stockholm 2010” finns även i Farsta, och i dag var Magnus Carlsson, Charlotte Perelli och Monica Dominique här och uppträdde, och dom ville både jag, och min mamma och pappa se och lyssna på.


(Kommer ett eget inlägg om det, där det även kommer att komma en tävling / utlottning).

 

Kom hem igen vid strax efter fyra. Och då åt Jimmy och jag middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.

 

Sen så satte sig Jimmy på sitt rum framför datorn. Och jag satte mig uppe i vardagsrummet med min dator.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Roligt att Love Stockholm finns även ute i förorten! :-)

2010-06-13 @ 22:28:39
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det tycker jag verkligen!

I Tullinge också kanske?

2010-06-13 @ 22:31:55
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0