Dagens Dagbok – Söndagen den 13 juni 2010 – Kvällen. (Med ett fotografi).


Jenny kom hem vid sextiden. Hon tog upp sin dator till vardagsrummet och så satt vi där båda två en stund med våra datorer.

 

Så småningom så satte vi igång teven och dvd:n, och så tittade vi på dom sex sista avsnitten i första säsongen, säsong ett, av ”Sex and the City”. Vi tittade ju på dom sex första avsnitten förra fredagen, och jag har tänkt mig att titta igenom alla säsongerna nu under sommarlovet, eftersom jag inte har sett dom förut. Ska även titta på säsong två av ”True Blood” har jag tänkt.

 

Borzko kom hem från sin mamma vid åttatiden. Då satte han sig i sovrummet och tittade på fotboll.

 

Jimmy satt på sitt rum framför datorn.

 

Efter att Jenny och jag hade sett dom sex halvtimmesavsnitten, så satt vi båda två och höll på med lite allt möjligt i våra datorer.

 

I morgon: Första ”riktiga” dagen på mitt Sommarlov! :-D

 

(Missa inte min tävling / utlottning här under).

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0