Dagens Dagbok – Söndagen den 13 juni 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen blev det ett stort glas kaffe och lite nyhetsläsning i datorn.

 

Borzkos mobil larmade klockan nio, och då gick han upp, och genomgick sina morgonbestyr. Efter det så åt vi frukost, fikade, och hade en pratstund.

 

Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna. Jag hade tänkt mig en promenad, men det var helt igenmulet, och blåsigt ute, så jag hade ingen större lust att ge mig ut.

 

Jimmy vaknade vid kvart över tio. Han åt då frukost, och jag tog en tredje morgonfika, och en pratstund med honom.

 

Sen så höll jag på och varvade med tre sysslor under förmiddagen, och också under den första halvan av eftermiddagen. Jag höll på och fixade med diverse hushållsbestyr här hemma. Jag höll på med lite allt möjligt i datorn. Och jag läste i min bok, ”Baddaren” av Emma Hamberg, som jag sen så småningom också läste ut.

 

Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Då blev det lite lätt lunch och en fika med honom. Sen så satt han också och läste i sin bok.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0