Dagens Dagbok – Tisdagen den 1 juni 2010 – Jobbet.


I dag blev det en mycket lugn dag på jobbet, för det var studiedag för lärarna. Så alla barn hade ledigt i dag. Men vi hade ändå fritidsbarnen som åt hos oss. Och även mellanstadieverksamhetsbarnen. Plus fritidsbarnen från vår annexskola. Och också några specialgrupper från både vår skola och annexskolan.

 

Sen hade vi våra skickningar som vanligt. Och så åt lärarna lunch hos oss också.

 

Jag började morgonen med att städa i matsalarna. Sen fortsatte jag in i skalen där jag fixade grönsakerna. Och slutligen så jobbade jag i diskrummet med diskplockning och grovdisk.

 

Vi serverade couscouspytt i dag.

 

Och vi kunde sitta ute och fika på eftermiddagsrasten i dag.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0