Dagens Dagbok – Torsdagen den 24 juni 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen. (Med fyra fotografier).


Även i morse så larmade min mobil klockan halvsju, och jag gick då upp och genomgick mina morgonbestyr. Frukost med kaffe förstås sen, och nyhetsläsning i datorn under tiden.


Både Borzko, Jimmy, och Jenny hade alla tre gått upp vid halvfem- femtiden och åkt iväg till sina jobb.


Jag höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund, och jag satt också lite med datorn.


Sen vid niotiden så gav jag mig iväg till Farstastrandsbadet för tredje dagen i rad.



I dag var jag ensam där, och tillbringade tiden med att sola, lyssna på musik i Spotify i mobilen, och läsa i mina böcker.



Strandcaféet fick ett besök för inköp av en mugg kaffe.



En flaska med Fun Light Appear + en Wasa Sandwich hade jag med hemifrån.



Jag var där i lite drygt tre timmar i dag, så jag kom hem vid halvettiden igen.


Höll sen på med lite diverse hushållsbestyr här hemma. Och satt också lite ute på balkongen med datorn och boken.


Jimmy slutade lite tidigare i dag, och kom hem vid halvtretiden. Han bara duschade, gjorde sig i ordning, och packade ner lite grejer, och sen så stack han iväg vid strax efter tre. Han skulle hämta upp kompisar, och sen skulle dom vidare ut till en kompis föräldrars landställe utanför Norrtälje.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Så ni blir barnlösa i midsommar, ska ni fira med dina föräldrar eller på tu man hand?

2010-06-24 @ 20:20:51
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det är "BF" här, från och med alldeles nyss tills på söndag kväll.



Vi ska äta middag med mina föräldrar i morgon. Men något "firande" blir det inte precis.

2010-06-24 @ 20:24:35
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0