Dagens Dagbok – Fredagen den 5 mars 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet.

 

Höll sen på som vanligt här hemma med diverse hushållsbestyr. Och varvade lite med datorstunder.

 

Satt också och läste en stund. Läste ut boken: ”I grunden utan skuld” av Viveca Sten.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden. Han hämtade då bara upp mig, och så åkte vi en sväng till Centrum.

 

Hämtade ut några bokpaket på Hemköp. Sex stycken recensionsböcker kom det i dag! :-D

 

Vi handlade även lite matvaror, och lite gott att äta till kvällen.

 

När vi kom hem igen så åt vi middag. Och det blev även en fika och en pratstund.

 



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Nu när du får så mkt recensionsböcker så kanske du måste gå ner i arbetstid så du hinner med alla böcker synd att det inte ger någon inkomst mer än böckerna .men det är ju trevligt att läsa!

2010-03-05 @ 18:03:30
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Men det ger ju en inkomst kan man ju säga! För jag slipper ju utgifter för att köpa böckerna!

Och hinna med, det har jag inga problem med. Det är det bästa jag vet, att läsa!

2010-03-05 @ 18:08:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0