Dagens Dagbok – Lördagen den 20 mars 2010 – Kvällen.


Jag satt sen och läste i min bok: ”Människor utan betydelse” av Johan Kling, och läste också ut den så småningom.

 

Började sen på en ny bok: ”Inte utan min mamma” av Pia Ingström.

 

Klockan åtta sen så satte vi igång teven, och så tittade och lyssnade vi på ”Körslaget”.

 

Jenny vaknade och gick upp vid åttatiden. Sen gjorde hon sig i ordning för att jobba igen. Och Borzko körde sen henne till jobbet vid niotiden.

 

Efter att ”Körslaget” var slut, så satte vi igång ”Så ska det låta” som vi spelade in i går.

 

Jimmy satt med en stund uppe i vardagsrummet, under ”Körslaget”, och resten av kvällen satt han framför datorn på sitt rum.

 

Efter ”Så ska det låta”, så återgick både Borzko och jag till våra böcker. Jag varvade med stunder vid datorn som vanligt.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0