Dagens Dagbok – Lördagen den 6 mars 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen.


Resten av eftermiddagen tillbringades till största delen läsandes i boken: ”Löparen” av Pontus Wikner, och jag läste också ut den så småningom. Varvade med datorstunder, och med lite hushållsbestyr.

 

Jimmy stack iväg vid fyratiden. Han skulle träffa några kompisar, äta med dom, och sen ut och festa i kväll.

 

Jag åt middag för mig själv vid fyratiden.

 

Borzko kom hem från jobbet vid femtiden. Han duschade bara och gjorde sig i ordning, och vi hade en liten pratstund. Sen så stack han iväg en sväng hem till sin mamma.

 

Jag satte igång en dvd-film vid sextiden. Det blev den elva år gamla svenska filmen: ”Vuxna människor”.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0