Dagens Dagbok – Lördagen den 6 mars 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Jag gick då upp, duschade och gjorde mig i ordning.

 

Borzko hade gått upp klockan halvsju, och åkt i väg för att jobba extra i dag.

 

Klockan nio hade Jenny bett mig att väcka henne, och det gjorde jag förstås. Jimmy vaknade samtidigt och gick då upp.

 

Sen hade vi en riktigt mysig förmiddag alla tre. Vi åt frukost tillsammans länge, fikade och pratade.


Efter det så satt vi en stund alla tre i Jimmys rum och pratade.

 

Så småningom så gjorde sig både Jimmy och Jenny i ordning i tur och ordning.

 

Jag höll sen på och plockade och fixade med lite alla möjliga hushållsbestyr här hemma.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0