Dagens Dagbok – Måndagen den 15 mars 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Parkerade bara bilen, och gick in en kort stund, och sen så gick jag ut på en promenad.

 

Jag gick mot Hökarängen, och sen tillbaka mot Farsta en annan väg. Underbart skönt att gå där det var sol och lä. Lite kallare att gå i skuggan och där det blåste. Jobbigt att gå på många ställen, eftersom det är så mycket is och väldigt halt. Men det var härligt att överhuvudtaget komma ut på en promenad, för det har varit dåligt med det för mig den senaste tiden.

 

Var ute i ungefär en timme. Och lyssnade på musik i min Spotify i mobilen under tiden.

 

När jag kom hem igen så höll jag på och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr här hemma.

 

Lite tid med datorn blev det också.

 

Vid femtiden så åt jag middag. Inget sällskap i dag, så jag tog sällskap av min bok under tiden. Läser just nu: ”Varför mördar man sin dotter?” av Emre Güngör & Nima Dervish.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Skönt att du kom ut på en promenad, trots halkan :-)

2010-03-15 @ 20:22:52
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, det var skönt. Men nu har jag ont lite överallt..

2010-03-15 @ 20:58:31
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0