Dagens Dagbok – Måndagen den 22 mars 2010 – Eftermiddagen.

 

Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Borzko var hemma när jag kom hem, för han hade sin veckans lediga dag i dag. En fika och en pratstund blev det när jag kom hem.

 

Sen tog jag en sväng till Centrum, och till Kemtvätten. Lämnade där in både min och Jennys vinterjackor för tvätt.

 

Tog en liten extra omväg sen när jag skulle hem, för det var soligt, skönt och rätt så varmt ute. Så det blev en kort promenad.

 

Höll sen på med diverse hushållsbestyr här hemma en stund när jag kom hem igen.

 

Vid halvsextiden så kom Jimmy hem från jobbet, och då åt vi tre middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.

 

Sen stack Borzko iväg till jobbet för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0