Dagens Dagbok – Onsdagen den 3 mars 2010 – Eftermiddagen.


Efter att föreläsningen var slut, vid halvtolvtiden, så tog jag tunnelbanan två stationer in till T-Centralen.

 

Och sen så gick jag till Åhléns för lite shopping. Det blev en svart väska för 250:- kronor. (Min tjugoandra svarta väska!) Och en svartvitrutig sjal för 100:- kronor. (Fotografier kommer i separat inlägg).

 

Åkte sen hem till Farsta.

 

Höll på med lite diverse hushållsbestyr här hemma när jag kom hem. Och varvade lite med stunder vid datorn.

 

Började också att läsa lite i ny recensionsbok: barnboken ”Mystiska Milla och Vintercirkusen”.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden. Då blev det middag, en fika, och en pratstund.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0