Dagens Dagbok – Onsdagen den 31 mars 2010 – Jobbet.


En mycket rörig, stökig, händelserik, och arbetssam dag i dag… Men ingenting som jag vill skriva om så här…

 

Men mina arbetsuppgifter var i alla fall som tidigare i veckan. Jag städade först matsalarna med en kollega. Sen så förberedde jag matsalarna inför lunchserveringen. Och sen så jobbade jag som försteman i stora matsalen.

 

Vi serverade kebabgryta med ris i dag. Och vår salladsbuffé.

 

Fulltalig personalstyrka var vi inte i dag. Vi var av olika anledningar två personal färre, den största delen av arbetsdagen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jobbigt det låter!



Hoppas ni får bra hjälp att lösa problemen vad det än är.

2010-03-31 @ 21:41:44
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Ja, vi får hoppas att det blir bättre...

2010-03-31 @ 21:45:25
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0