Dagens Dagbok – Söndagen den 14 mars 2010 – Morgonen + Förmiddagen + Första Halvan av Eftermiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta i morse också, som nästan alltid på mina lediga dagar. Jag gick då upp, duschade och gjorde mig i ordning. Borzkos mobil larmade klockan nio och han gick då upp och genomgick sina morgonbestyr. Sen så åt vi frukost, fikade och hade en pratstund i köket.

 

Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna även i dag. Själv så satte jag igång med att fixa med diverse hushållsbestyr. Och jag varvade lite med stunder vid datorn.

 

Satte mig sen och började att läsa i en ny recensionsbok. Och det blev: ”Vyssan Lull” av Carin Gerhardsen, den tredje fristående delen i deckarserien ”Hammarbyserien”.

 

Vid halvtolvtiden så hade Jenny begärt väckning, så jag väckte henne då. Robin hade även sovit här i natt. Och vi väckte också Jimmy samma tid.

 

Sen så åt dom tre frukost, jag åt lunch, vi fikade, och hade en pratstund.

 

Vid halvettiden sen så stack Jenny och jag iväg med bilen. Robin gick då till tunnelbanan och åkte hem till sig.

 

Jenny och jag åkte till Tumba, för hon hade ett ärende dit.

 

Sen när det var klart så åkte vi hem igen.

 

Kom hem vid halvtretiden. Borzko tog då bilen och åkte iväg nästan på en gång. Han skulle hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

va för ärende?=)

2010-03-14 @ 15:43:23
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Ett privat ärende.

2010-03-14 @ 18:56:25
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: anna

är robin en vän eller en ny kille? :)

2010-03-16 @ 13:16:02
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anna: Robin är en vän till Jenny, som också är hennes ex-pojkvän som hon var tillsammans med före Jocke. Nu träffas dom som vänner, och kanske att det blir något mer av det. Jenny har själv skrivit om det här, annars så skulle inte jag göra det så här nu. Men om du tänker fråga vidare, så fråga heller Jenny själv i hennes blogg.

2010-03-16 @ 14:59:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0