Dagens Dagbok – Söndagen den 21 mars 2010 – Eftermiddagen.


Fortsatte att läsa i min bok: ”Inte utan min mamma” av Pia Ingström, och läste också ut den så småningom.

 

Borzko kom hem från gymmet vid ettiden, och då blev det lite lätt lunch, en fika, och en pratstund.

 

Jag började sen att läsa i en ny bok: ”Hotellet” av Ola Klippvik. Den var väldigt kort och lättläst, precis som dom två som jag har läst precis innan, så jag läste ut den också så småningom.

 

Borzko stack iväg igen vid tretiden. Han skulle först uträtta några ärenden, och sen så skulle han hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

 

Jenny hade beställt väckning klockan fyra, och det fick hon förstås. Hon gick sen upp efter en stund, och hon åt ”frukost” medans jag och Jimmy åt middag. En pratstund i köket blev det förstås också.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tycker din blogg är riktigt bra :-) Men nu måste jag ställa en nyfiken fråga... varför följer du aldrig med Borzko på hans söndagsbesök? Det kanske är privat, då ber jag om ursäkta för att ha "snokat" Mvh Maria

2010-03-21 @ 17:06:47
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Anonym: Hej. Tack för berömmet om bloggen.

Jag har absolut ingenting emot min svärmor, om någon nu tror det. Vi träffas på födelsedagar, jul, påsk och liknande. Och nån gång ibland följer jag också med dit på en vanlig dag. Men jag tycker det är bra att hon och Borzko träffas själva. Då pratar dom på sitt språk. Och dom tittar på sport, som dom båda gillar, tillsammans. Jag tror att dom behöver det båda två, att umgås bara dom två ihop. Om jag är med så blir jag lätt dominerande. Så är det.

2010-03-21 @ 18:06:49
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för ditt svar, och jag förstår precis hur du tänker. Min sambo är från Finland och hans föräldrar kan inte så bra svenska så ibland får han åka dit själv. Då kan de prata mer :-)

2010-03-22 @ 08:52:01
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria: ;-D

2010-03-22 @ 16:20:27
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0