Dagens Dagbok – Söndagen den 28 mars 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta (sommartid), efter lite drygt sex timmars sömn. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning.

 

Borzkos mobil larmade klockan åtta, och han gick då upp. Han åkte sen direkt iväg för att jobba ett litet kort extrapass i dag.

 

Jag höll sen på som vanligt här hemma under förmiddagen. Lite hushållsbestyr höll jag på med. Men mest satt jag med datorn och boken.

 

Satt med datorn och kikade en hel del på Thailandsresor… ;-)

 

Och så började jag att läsa i en ny bok: ”Bara betydelsefulla dör” av Varg Gyllander.

 

Vid elvatiden redan så kom Borzko hem från sin körning. Han var bara hemma en kort stund då, och sen gick han iväg till Farstahallen för att träna.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0