Dagens Dagbok – Tisdagen den 9 mars 2010 – Kvällen.


Vid halvfemtiden så gick jag till Centrum och tog tunnelbanan in mot stan. Åkte till S:t Eriksplan och mötte där upp med syrran. Och vi gick sen till Filadelfiakyrkan för att gå på ”Kör för alla”.

 

Vi fick våra favoritplatser längst fram, och satt sen och pratade i en timme tills det började klockan halvsju. Sen så sjöng vi i lite drygt en timme och en kvart. Och lika roligt som vanligt var det.

 

Kom hem till Farsta vid halvniotiden. Ingen var hemma när jag kom hem. Jenny var ute med kompisar. Och Borzko och Jimmy var och mekade med vår bil.

 

Nu, när klockan är halvtio, så har dom inte kommit hem ännu. Jag hoppas, för deras skull, att dom snart kommer hem. Och jag hoppas, för min skull, att dom har fått i ordning på min bil…

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

jag håller tummarna - för ER skull! :-)

2010-03-09 @ 21:28:36
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tack! :-D

2010-03-09 @ 21:33:17
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0