"Körslaget" och "Så ska det låta" - Våren 2010.


Jag tittar ju bara på teve på fredagskvällar och lördagskvällar. Dom andra kvällarna läser jag i mina böcker istället. Och när jag tittar på teve så tittar jag bara på musikunderhållningsprogram. Och ibland på någon film också.

Dom program som jag tittar på är: "Melodifestivalen", "Idol", "Lets Dance", "Körslaget", "Så ska det låta", "Allsång på Skansen", "Sommarkrysset", "Stjärnor på is", "Vinterkrysset", och kanske några fler som jag inte kommer ihåg just nu.

Nu är ju "Melodifestivalen" slut för i år. Och det är bara två program kvar av "Lets Dance". Men nästa vecka börjar det säsonger av två nya program, och det är "Körslaget" och "Så ska det låta". Så då har jag glada och trevliga musikprogram att titta och lyssna på framöver på helgerna också.

Länk till "Körslaget" på TV4, och till "Så ska det låta" på SVT.



Kommentarer
Postat av: Malin

Solsidan också!! :-)

2010-03-14 @ 22:00:15
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Malin: Hahaha! Ja! Det har du rätt i! Det glömde jag! ;-D

2010-03-15 @ 14:33:44
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Turbofarmor

Bara en liten fråga: hur gör du när allsång på skansen sänds på tisdagar? jag tänker att du ju läser under vardagskvällarna. kan tänka mig att din inspelningsbara dvd är uppskattad under allsång-säsongen!

2010-03-15 @ 22:09:50
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Turbofarmor: När "Allsång på Skansen" sänds på tisdagar på sommaren, så tittar jag nästan alltid på det i direktsändning. Så principfast är jag faktiskt inte, så jag inte kan titta på teve alls på vardagar.



Men visst uppskattar jag min inspelningsbara digitalbox! :-)

2010-03-16 @ 15:01:06
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0