Recensionsbok nummer 22, 23, 24, 25, 26 och 27.


I dag så kom det hem sex stycken recensionböcker! Från fyra olika bokförlag! Rena julafton för mig ju! ;-D



Recensionsbok nummer tjugotvå är "Löparen", en debutbok av Pontus Wikner. Den kommer från Gassy förlag. Lite extra roligt var också att författaren har signerat den.



Recensionsbok nummer tjugotre är "Trött, fet & 50" av Täppas Fogelberg. Den är från bokförlaget Lind & Co.



Recensionsbok nummer tjugofyra är "Hallonbåtsflyktingen" av Miika Nousiainen. Den är från Bokförlaget Brombergs.



Och recensionsböckerna nummer tjugofem, tjugosex och tjugosju är "Fyrmästarens dotter" av Ann Rosman, "Flickan från tjugotalet" av Sophie Kinsella" och "Förlåt min vrede" av Dan Buthler & Dag Öhrlund. Dom kommer från Damm Förlag.

Så nu har jag att göra framöver! Inga sysselsättningsproblem här inte! ;-D

Jag är så otroligt glad, stolt och tacksam över att jag får dessa böcker!



Kommentarer
Postat av: Snurran

Men vad roligt! Grattis till dig! :-D

2010-03-05 @ 18:46:10
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Kristina Simar

Löparen har jag läst och recenserat. Tyckte den var bra, men kunde varit lite längre. Lite utförligare, för det fanns mycket intressanta händelser som jag velat veta mer om.



Hallonbåtsflyktingen - den sa alla att den skulle vara så rolig, men jag tyckte bara att den var tragisk. Jag läser "Hundraåringen som ..." den sägs också vara rolig. Men den känns som om den aldrig tar slut. Jag tycker inte att den är rolig. Jag kanske inte har någon humor? Vad vet jag? Har du läst den?



jag läser även "Jag är wanted". Den är däremor riktigt bra./Kristina

2010-03-05 @ 18:50:48
URL: http://blogg.passagen.se/krisim
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tack! :-D

2010-03-05 @ 18:51:28
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Kristina Simar: "Löparen" blev jag intresserad av, tack vare din recension av den. Ska nog börja med den nu tror jag.



"Hallonbåtsflyktingen" har jag också hört att den ska vara rolig. Men då kanske jag tycker som dig då..



"Hundraåringen..." har jag önskat att få som recensionsbok, så jag antar att den kanske kommer. Trodde den skulle vara jätterolig! Får se om jag tycker som vissa andra, eller som dig då.



"Jag är wanted" har jag bara kikat lite på. Men då kanske jag borde ta och önska eller köpa den också? Eftersom du säger att den är riktigt bra.



Tack för dina kommentarer om mina böcker! :-D



2010-03-05 @ 18:54:54
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0