Ännu ett smaktest på två Marabou choklad.


Jag såg på Blogg.Esses startsida häromdagen att det hade kommit två nya Marabou-choklader till. Och då var jag ju så klart tvungen att testa dom också! ;-D



Daim Summer Dream med smak av päron och mint. Jättegod smak i en klassisk god daim. Men jag är ingen jätteälskare av mint, så det hade nog varit godare med bara päronsmak tror jag.



Marabou Kokosrulle var jättegod! Jag gillar verkligen kokossmak så den här var perfekt för mig. Precis lagom blandning av kokos- och chokladsmak. Den kommer jag definitivt att köpa igen.

(Här finns fler smaktester!) ;-D




Kommentarer
Postat av: Josefin

Stod och tittade på daimen när jag var på affären tidigare idag men valde att köpa den där marabou-polka istället.



Polkan var väl sådär, inget jag tror jag kommer att köpa igen. Påminde mycket om fazer marianne, hade väntat mig en tydligare smak av polka.



Jag tycker också att kokos är otroligt gott men jag har inte sett den på affären. När jag ser den kommer jag absolut att testa den, likaså med daimen.



Kram

2010-05-06 @ 23:40:10
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Jag kommer nog inte heller att köpa Marabou Polka igen. Däremot Kokos! :-D

2010-05-07 @ 18:47:48
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Här har dom tydligen inte fått in marabou kokos på affärerna än. Jag skickade min sambo på jakt efter han slutat jobba. Men daimen fanns i alla fall, den var väldigt god (brukar nästan aldig äta daim i vanliga fall, tillhör inte mina favoriter). Jag kände ingen som helst päronsmak, som du skrev så var det mest mint. Men den kommer jag absolut att köpa fler gånger.



Kram

2010-05-07 @ 18:58:08
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Du får skriva igen sen när du har fått tag på Kokos! ;-D

2010-05-07 @ 19:33:08
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det ska jag göra :-)

2010-05-07 @ 21:53:59
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: ;-D

2010-05-07 @ 23:20:45
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0