Dagens Dagbok – Fredagen den 21 maj 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet. Satte mig sen direkt på vår övre balkong och njöt av den underbart varma och sköna eftermiddagen. Mest soligt, men också en hel del moln. Men det var varmt och skönt ändå, även när det var molnigt. Hade både datorn och boken med mig ut, och varvade dom.

 

Vid femtiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han hämtade då bara upp mig, och så åkte vi till Centrum. Var sen på Hemköp och handlade fyra plastkassar med matvaror.

 

När vi kom hem så gjorde sig Jimmy i ordning, och så stack han iväg in mot stan för att möta upp med kompisar och sen vidare ut och festa på stan.

 

Jag satte mig på balkongen igen med datorn och boken.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0