Dagens Dagbok – Fredagen den 7 maj 2010 – Jobbet.


Veckans sista arbetsdag var ungefär likadan som dom tidigare i veckan. Jag var först den första halvan av dagen i skalen och fixade grönsakerna tillsammans med två av kollegerna. Och sen var jag den andra halvan av dagen i matsalarna där jag jobbade som tredjeman.

 

Vi serverade falukorv med potatismos i dag. Och vår salladsbuffé. Vi hade även några kantiner med ryssröra kvar sen i går som vi serverade som rest.

 

Fulltalig personalstyrka var vi i dag. Allt flöt på bara bra. Och ingenting speciellt hände.

 

Bloggade en bild på min lunchtallrik i förmiddags. Skrev en text också, men den kom (som vanligt…) inte med.  Inlägget är här nedanför.

 

(22 arbetsdagar kvar nu till sommarlovet!) ;-D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0