Dagens Dagbok – Fredagen den 7 maj 2010 – Kvällen. (Med ett fotografi).


Kvällen blev som alltid lugn och skön.


Jenny stack iväg vid åttatiden för att möta upp med kompisar, och sen skulle dom in till stan för att festa.



Jag tittade och lyssnade på ”Så ska det låta”.


Borzko kom hem från fotbollen vid tiotiden. Vi hade tänkt oss att se en film då. Men ingen av oss kände sen för det. Så vi satt båda två och läste i våra böcker. Jag började på boken ”Den farliga leken” av Mari Jungstedt.


Och vårt Internet fungerade inte i kväll heller… På Comhems kundtjänst säger dom att ”dom jobbar på problemet”… Men ingen vet när det kommer att komma igång igen… Tur ändå att jag i alla fall har mitt seeeega och låååångsamma mobila bredband…




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0