Dagens Dagbok – Lördagen den 22 maj 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen + Kvällen.


Satt sen ute på balkongen resten av eftermiddagen och en bit in på kvällen, tillsammans med boken och datorn.

 

Läste ut boken ”Fånge i hundpalatset” av Martina Haag.

 

Vid åttatiden så gick jag in och satte mig i vardagsrummet istället.

 

Först så tittade och lyssnade jag på ”Sommarkrysset”.

 

Sen så satte jag igång en dvd-film. Det blev ”Sex and the City – The Movie – 1”. Recension finns i separat inlägg här nedanför.

 

Efter filmen så satte jag mig med datorn en stund.

 

(Borzko är på Ålandsbåten och festar med sina kompisar. Jimmy är inne i stan och festar med sina kompisar. Jenny är på väg hem från London med sina kompisar.)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0