Dagens Dagbok – Lördagen den 8 maj 2010 – Andra Halvan av Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Jag satt sen och läste i boken ”Den farliga leken” av Mari Jungstedt. Och varvade med lite datorstunder då och då.


Borzko och Jimmy kom tillbaka från OKQ8 vid fyratiden. Och då åt vi middag tillsammans. Det blev, som ofta, hämtmat från Pizzeria Americana.



Jag åt en Daniella.



Efter middagen så gick Jimmy och jag en sväng till Centrum och handlade godis till kvällen.


När vi kom hem igen så satte sig Jimmy framför datorn på sitt rum.


Jag och Borzko satte oss uppe i vardagsrummet och läste i varsin bok. Och jag läste också så småningom ut min recensionsbok. Recensionen på den lägger jag ut fredagen den 21 maj.

 



Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Har ni övergett Lilla Bas? :O

2010-05-08 @ 20:34:51
URL: http://violavamp.webblogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Viola Vamp: Vi köper aldrig på Lilla Bas. Det har bara hänt ett par gånger på dom åren som vi har bott här. Vi håller oss till Pizzeria Americana.

2010-05-08 @ 21:51:37
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0