Dagens Dagbok – Lördagen den 8 maj 2010 – Kvällen.


Kvällen blev en riktigt filmkväll för mig och Borzko. Eftersom ”Körslaget” är slut, och det inte fanns något annat musikunderhållningsprogram att titta på, så tittade vi på två filmer istället.

 

(Den där farsen/buskisen, ”Virus i Bataljonen”, som gick på TV4 hela kvällen skulle jag inte titta på ens om jag fick betalt. Avskyr sånt, och förstår inte alls den typen av humor…)

 

Filmerna som vi tittade på var ”Seven Pounds” och ”Iron Man 1”. Recensioner på dom kommer under söndagen.

 



Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha jag känner likadan. Jag avskyr såna där buskisar och blir äcklad bara jag ser reklam om det. Så fånigt att publiken visas ibland när dom sitter och skrattar åt superlöjliga saker.

2010-05-09 @ 00:45:45
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Ja, jag kan inte förstå hur någon kan tycka att "fars" och "buskis" är roligt! Jag tycker bara att det är pinsamt och jobbigt. Skulle hellre se vad som helst, till och med sport (!), än att se på sånt...

2010-05-09 @ 10:04:48
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag tror nog att det är så illa för mig med, att jag hellre ser sport ;-)

2010-05-09 @ 20:40:09
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Hahaha! ;-D

2010-05-09 @ 21:32:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0