Dagens Dagbok – Måndagen den 17 maj 2010 – Eftermiddagen. (Med två fotografier).


Åkte hem direkt efter jobbet i dag. Både Borzko och Jenny var hemma när jag kom hem. Borzko hade sin veckans lediga dag i dag, och Jenny hade också en ledig dag.


En fika och en pratstund blev det för oss alla tre när jag kom hem.


Efter det så stack Jenny och jag iväg till Shurgard i Trångsund där Jenny har ett förråd. Hon hämtade en massa saker, och hon lämnade andra saker.


Vi åkte sen hem och parkerade bilen, och så gick vi till Centrum. Jenny handlade lite. Och själv så köpte jag en eyeliner på Kicks, brun-utan-sol-kräm på Apoteket, och två linnen på H&M. (Linnena kommer på bild i ett separat inlägg).


Vi gick sen och fikade på Café Maja som ligger mitt i Centrum.



Jag åt en kokosglass och drack kaffe.



Vi satt där en stund i solen och njöt av det otroligt sköna vädret.


Sen gick vi hem och mötte upp med Borzko som hade varit hos frisören och klippt sig.


Och efter det så blev det middag för oss alla tre.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0