Dagens Dagbok – Söndagen den 16 maj 2010 – Eftermiddagen.


Efter lunch så fortsatte jag att hålla på med diverse hushållsbestyr här hemma.

 

Borzko kom hem från gymmet vid ettiden. Då blev det en fika och en pratstund.

 

Sen så satt vi båda två och läste i våra böcker.

 

Vid tretiden sen så stack han iväg hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

 

Jag fortsatte läsa, sitta med datorn, och fixa lite här hemma.

 

Jimmy kom sen hem vid fyratiden. Han åkte ju upp till en kompis föräldrars landställe i Norrtälje, direkt efter jobbet i onsdags.

 

Vi åt middag tillsammans när han kom hem. Och en fika och en pratstund blev det också.

 

Jimmy satte sig sen på sitt rum, framför datorn.

 

Jag satte mig och läste igen. Läste ut boken ”Mirakelmannen” av Jonas Moström. Och efter att jag hade recenserat den så började jag på en ny bok ”Förlåt min vrede” av Dan Buthler & Dag Öhrlund.

 

Efter att det har varit igenmulet här hela dagen, så kom solen äntligen fram vid sextiden. Jag gick då ut och satte mig på balkongen och läste.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0