Dagens Dagbok – Söndagen den 9 maj 2010 – Morgonen + Förmiddagen.


Mobilen larmade klockan halvåtta, som nästan alltid på mina lediga dagar. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen blev det ett stort glas kaffe och lite nyhetsläsning i datorn.

 

Borzkos mobil larmade klockan nio, och då gick han upp, och genomgick sina morgonbestyr. Sen så åt vi frukost tillsammans, och hade en pratstund i köket.

 

Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna även i dag. Själv var jag lat även i dag, och struntade i min förmiddagspromenad i dag också.

 

Vädret var grått, mörkt, mulet och dystert. I och för sig inget regn, och det blåste mindre än i går också. Men jag kände inte alls för att gå ut i dag i det här vädret ändå. NU ÄR DET MAJ! DET SKA VARA SOLIGT OCH VARMT DÅ! ;-/

 

Jag satte mig med datorn en stund först istället. Bloggade, läste bloggar, facebookade, och läste nyheter.

 

Efter det så började jag läsa i en ny recensionsbok: ”Hur kunde hon?” av Dana Fowley.

 

Klockan elva så larmade både Jennys och Jimmys mobiler, och dom gick då upp båda två. Dom åt frukost, jag åt en tidig och lätt lunch, vi fikade, och satt och pratade en stund.

 

Jenny gjorde sig sen i ordning, och åkte sen iväg vid tolvtiden för att jobba lite extra under eftermiddagen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

ja, var ÄR värmen egentligen, det brukar ju vara både fint och varmt de två första veckorna i maj.. :-/

2010-05-09 @ 20:06:01
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, nu börjar man ju liksom tröttna... Efter den här otroligt långa och kalla vintern så hoppades man ju på en varm och solig vår... Nu är det den tionde maj i morgon, och det känns som höst... :-/

2010-05-09 @ 20:10:47
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Här har det varit ok väder idag, molning men ljust och solen har tittat fram då och då. Men jag håller med om att det får bli varmare, i skuggan är det väldigt kallt.

2010-05-09 @ 20:42:30
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Josefin: Ja, kall skugga och kall vind... :-(

2010-05-09 @ 21:33:35
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0