Dagens Dagbok – Torsdagen den 13 maj 2010 – Eftermiddagen.


När jag kom hem från stan, vid halvettiden, så blev det en fika och en stund vid datorn.

 

Efter det så höll jag på och fixade lite med diverse hushållsbestyr här hemma.

 

Satte mig sen och läste i min bok, ”Gargoylen” av Andrew Davidson.

 

Mer och mer moln kom här under eftermiddagen, och vid tretiden så vräkte regnet ner…

 

Middag åt jag, i min ensamhet, fast i sällskap med boken, vid fyratiden.

 

Sen fortsatte eftermiddagen som tidigare: lite fixande med hushållsbestyr, datorstunder, och bokläsning.

 

Läste ut boken som jag har hållit på med sen i söndags.


Började sen på en ny bok, ”Pansarhjärta” av Jo Nesbö.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0