Dagens Dagbok – Torsdagen den 27 maj 2010 – Kvällen.


Började sen att läsa i en ny bok, ”Jag är Ozzy” av Ozzy Osbourne.

 

Vid sjutiden så kom Jenny hem från jobbet. Då blev det en fika och en pratstund med henne i köket.

 

Sen vid halvniotiden så kom Borzko hem från jobbet. Middag för honom, fika för mig, och en pratstund till i köket.

 

Och sen så blev det bokläsning igen resten av kvällen.

 

(Kände inte för att titta på den andra semifinalen i Eurovision Song Contest… Och inte såg jag den första heller… Men om Sverige går till final, så ska jag titta på finalen på lördag. Och om vi inte kommer med, då tänker jag inte titta då heller…)

 

Fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0