Spotify.



Ännu ett hyllningsinlägg till Spotify! ;-D

Men jag måste ju bara återigen säga att jag ÄLSKAR SPOTIFY!

Tycker att det är helt suveränt! Och framförallt Spotify i Mobilen!

Tänk att man kan höra nästan precis allt, när man vill, helt spontant, utan att planera i förväg, utan att ladda ner, utan reklam, helt lagligt, och för bara en hundring i månaden!

I dag när jag var och promenerade i stan så lyssnade jag på "Top Spotify Tracks of 2009". Dom etthundrafemton mest lyssnade låtarna på Spotify under förra året. En bra blandning av låtar som jag kan rekommendera.

Här är en länk till "Top Spotify Tracks of 2009".

Här är en länk (igen!) till min egen lista, "Bims Låtar - Dagens Låt från Bims Blogg", med, just nu, 374 låtar, och fylls på vartefter.

Och här är en länk (igen!) till Jimmys lista, "Super", med nittio mycket bra och blandade låtar.

Och ni som har några bra länkar, lämna dom gärna i kommentarerna!



Kommentarer
Postat av: maria,kiruna

Jag har bara gratis spotify och jag håller med den är toppen. Men har ingen aning hur man gör länkar kanske bara går om man betalar för premium versionen? Jag lyssnar mkt på pop och en del rock.

2010-05-13 @ 21:10:00
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria, Kiruna: Visst kan du göra egna listor och länkar fast du bara har gratis Spotify. Testa! :-)

2010-05-13 @ 21:26:15
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: A

spotify äger! ;'D

2010-05-13 @ 21:40:50
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> A: Jag håller med dig! ;-D

2010-05-13 @ 22:13:23
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0