Bim Frågar - 54 - 101114 - "Åsikter om min blogg"?


Bim Frågar - 54 - 101114

Bim Frågar Om: "Åsikter om min blogg?"

Ja, nu skulle jag vilja ha lite åsikter om min blogg!

Jag har ju ungefär 350-400 läsare varje dag, och det skulle var kul att få åsikter av åtminstone några av er!

Självklart så bloggar jag ju precis som JAG vill, och jag gör det ju mest för min egen skull.

Men också alldeles självklart, så är det ju jättekul att ni är så många som läser min blogg! Så därför så skulle jag vilja ha lite åsikter.

Har ställt den här frågan förr, och fick då många bra och konstruktiva svar. Men det var ett tag sen, så jag skulle gärna vilja ha svar igen, både av gamla trogna läsare, och av nya läsare.

Skriv vad ni tycker om min blogg!
Vad som helst!
Till exempel varför ni läser den!
Vad är bäst med den?
Vad är sämst med den?
Vad vill ni se mer av?
Vad vill ni se mindre av?

Vore väldigt tacksam för era åsikter!
:-D



Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Jag läser din blogg då den innehåller en skön blandning mellan vardag, veckoslutsaktiviteter, bilder, information om Stockholm samt aktuella ämnen/program/glassar etc.



Det bästa är just blandningen, att du verkligen bjuder på dig själv, använder ett korrekt språk samt liksom "är med" i din omvärld.



Mindre bra är statistikinläggen samt de emellanåt alldeles för korta bokrecensionerna. Jag skulle gärna vilja läsa exakt vad det är du gillar med en bok istället för "den var bra och får 4,5 Ben ´n Jerry´s-förpackningar" ;D.



Jag vill gärna se mer av utförligare bokrecensioner, mer personliga åsikter och fler Stockholmstips! :) (det sistnämnda var till en oerhört hjälp för mig som nyinflyttad och i och med att du har så många läsare antar jag att flera av dem inte har något vidare hum om Stockholm heller och kan finna det roande och lärorikt)



Mindre av statistiken! ;) (samtidigt är det ju DIN blogg och jag vet att du själv gillar dem)



Ha en riktigt härlig avslutning på söndagen! :)



Kram!

2010-11-14 @ 18:19:37
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Viola Vamp: Tack så jättemycket för din långa kommentar med både beröm och konstruktiv kritik! :-D



Om jag ska bemöta det "negativa" i din kommentar så vet jag ju sedan tidigare att du inte gillar mina statistikinlägg. Men som du också skriver så vet du ju att jag själv älskar dom! ;-D Så dom kommer jag att fortsätta med. Och dom som inte gillar dom får scrolla förbi dom!



Och vad det gäller bokrecensionerna så håller jag med dig. Och jag försöker verkligen att utveckla dom. Men det är svårt... Ibland är det så svårt att liksom förklara vad det är jag tycker om och inte tycker om, om en bok. Men jag ska verkligen jobba på det. För det vill jag verkligen.



Mer Stockholmstips ska jag verkligen tänka på! Det ska jag försöka att utveckla. Speciellt sen i sommar.



Mer personliga åsikter ska jag också försöka att ha. Har tänkt att jag lite mer ska kommentera "aktuella nyheter". Skriv om till exempel sånt som boken om Kungen, Sahlins avgång, och sånt.



Tack igen! Gillar verkligen ditt sätt att kommentera! Kram! :-D



2010-11-14 @ 18:31:02
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Birgittha Johansson

Hej Bim!! Fortsätt som vanligt,lika roligt varje kväll att kolla in på din blogg och följa ditt vardags och helgliv, ha det riktigt bra!!

kram Birgittha

2010-11-16 @ 08:51:14
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Birgittha Johansson: Tack ska du ha! Blir glad av din kommentar! :-D

Kram!

2010-11-16 @ 14:23:40
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: stina

Hej!

Jag läser mycket och är glad för tips om bra böcker.

Har precis hittat din sida. Roligt!

Men det verkar som om du gillar alla böcker du läser.

Eller recenserar du bara böcker som du gillar?



Mvh Stina

2012-02-05 @ 16:54:24
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

@ Stina:



Hej!



Kul att du gillar min sida.



Jag önskar ju själv vilka recensionsböcker jag ska läsa, så därför så blir det ju så att jag nästan alltid tycker om dom.



:-D



2012-02-05 @ 17:48:06
URL: http://bimsblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0