Dagens Länk - 101117.



Jag skrev en kommentar hos min favoritbloggare, Viola Vamp, om att jag tycker så mycket om hennes blogg, hennes inlägg, och speciellt dom numrerade inläggen som hon kör varje dag nu.

Och då gjorde hon ett inlägg om mig och min blogg! :-D Läs det gärna! :-)

Jag gjorde henne glad, och då gjorde hon mig glad! ;-)

Visst är det underbart att det oftast fungerar så! Att glädje sprider glädje! Och att snällhet föder snällhet! Och att delad glädje är dubbel glädje!

Vi borde vara snälla oftare! Och berömma varandra mera! För det behöver vi alla! Speciellt nu i november!

Så tack Viola Vamp! Både för dina fina inlägg i din blogg som glädjer mig varje dag som jag läser dom. Och jättetack för ditt mycket fina inlägg om mig och min blogg!



Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



Stor KRAM!



2010-11-18 @ 08:27:49
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Viola Vamp: Och det samma till dig! ;-D

2010-11-18 @ 14:20:30
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0