Idol 2010 - 05/11.


Så här tycker jag om kvällens Idol:

Etta: Jay.
Tvåa: Andreas.
Trea: Elin.
Fyra: Minnah.
Femma: Geir.
Sexa: Olle.
Sjua: Linnéa.

Men ALLA är ju så bra, så egentligen vill jag ju inte att någon alls ska åka ut... Men måste jag välja någon i kväll så får det bli Linnéa.

Bäst, (som vanligt!) var ju såklart Jay!

Här är hans låt i kväll, "Here Without You" med 3 Doors Down.



Och här kommer låten som alla Idolerna har spelat in tillsammans. "All I Need Is You". Hittade den inte på YouTube än. Men det fanns en version där bara Andreas Carlsson sjunger.





Uppdaterad:

Bästa temat nästa fredag!

ROCK!

:-D



Uppdaterad igen:

Här kommer "All I Need Is You" med Idolerna.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker Linnea är bäst ikväll. ABSOLUT bäst! Geir Eller Elin tror jag ryker

2010-11-05 @ 21:59:12
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Johanna: Okej! Vi får se om en liten stund! :-)

2010-11-05 @ 22:03:27
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: MariaJ

Jag säger som Johanna; Linnéa klart bäst. Elin åker nog ut. Men ingen var dålig, förstår inte hur man ska kunna få fram EN vinnare till slut.

Nu ska jag gå ner till TV:n och se vem av oss som tippat rätt ;-)

2010-11-05 @ 22:31:15
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> MariaJ: Nej, det blir värre och värre för varje vecka nu. Jag gråter lika mycket vem som än åker ut... Nu vet vi alla fall att det är Andreas, Geir eller Minnah som åker.



2010-11-05 @ 22:37:29
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Maria,kiruna

Andreas Carlson sjunger ju riktigt bra faktiskt hehe. Jag gillade Jay bäst ikväll linnea gillar jag inte så mkt för hon kör så mkt jazz aktigt och det är inte min cup of tea men hon är duktig sångerska.

2010-11-06 @ 01:22:01
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria,kiruna: Jag håller med dig om allt du skriver, både om Andreas, Jay, och Linnéa! :-D

2010-11-06 @ 10:48:48
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0