Lite planering, 27/11 - 24/12.


Här är det som jag har inplanerat, just nu, från och med i morgon, lördagen den 27 november, fram till och med julafton, fredagen den 24 december. Och listan lär väl fyllas på framöver! ;-)

Lördag, 27/11:
- Mamma och Pappa kommer hem hit på adventsmiddag.

Tisdag, 30/11:
- Sista ordinarie träningen i "Kör för alla!".

Onsdag, 1/12:
- Konsert på Stockholms Centralstation, klockan 16:50, med "Kör för alla!".

Fredag, 3/12:
- "The Show of Christmas - Midvinter Soul" i Globen, tillsammans med Borzko, Jimmy och Jenny.

Tisdag, 7/12:
- Sista gången för terminen i "Kör för alla!". Familjemedlemmar och vänner får komma och testa gratis den här kvällen.

Onsdag, 8/12:
- Nobel-fest för fyror och femmor i skolan. Vi jobbar över från 14.00 till cirka 20.00.

Söndag, 12/12:
- "Stockholms Luciakonsert 2010" i Globen, tillsammans med Borzko, Mamma och Pappa.

Torsdag, 16/12:
- "Björn Skifs Show" i Globen, tillsammans med Borzko, Jimmy och Jenny.

Fredag, 17/12:
- Till tandläkaren för att laga två trasiga fyllningar plus ett hål.

Tisdag, 21/12:
- Avslutning i skolan. Sista arbetsdagen för terminen, och därefter ledig i NITTON dagar!

Fredag, 24/12:
- JULAFTON! Hem till min syster och hennes sambo, för att fira jul tillsammans med större delen av familjen och släkten.



Kommentarer
Postat av: Maria J

Ser ut som att du får en härlig december med blandade aktiviteter :-D Och 19 dagars ledighet hade ju inte gjort ont någonstans! Njut!

2010-11-27 @ 09:15:36
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Maria J: Ja, jag håller med dig om att min December ser riktigt trevlig ut!



Och nitton dagars ledighet är underbart! Det är ju då varför man förstår varför man har det här jobbet! ;-D

2010-11-27 @ 09:19:36
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej

såg att du skulle på "Björn Skifs Show" och jag säger bara att jag tror inte du kommer bli besviken. Jag var och såg den i våras och tyckte den var jätte bra!

2010-11-30 @ 21:23:53
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Lina: Kul att du skrev det! Nu ser jag ännu mer fram emot det! :-D

2010-12-01 @ 14:23:36
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0