Lördagen den 27 november 2010 - 1.


I morse så larmade min kära fina lilla iPhone klockan halvåtta som vanligt på lediga dagar.

Kallt var det...



Men en fin morgon var det. Inget snöande, och inte så blåsigt. Och en himmel som nästan såg ut som om den skulle klarna upp.



Jag duschade och gjorde mig i ordning. Och sen så blev det förstås frukost, fika, och till det lite nyhetsläsande i datorn.

Höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma först en stund. Och sen vid tiotiden så klädde jag på mig ytterkläderna och gick ut.

Hade kanske möjligtvis tänkt mig en liten promenad. Men jag tyckte det inte var nåt skönt ute. Så jag gick bara till centrum för att handla.

Hemköp blev det som fick ett besök, och två plastkassar med matvaror blev det.

Borzko kom sen hem från gårdagskvällens/nattens/morgonens jobb, vid elvatiden. Han åkte vid sjutiden i går kväll, och kom hem vid elvatiden på förmiddagen i dag. Långt arbetspass blev det. Sexton timmar.

Han la sig direkt för att sova i några timmar när han kom hem.

Jag satte igång med att förbereda lite inför kvällens middag.

Sen när jag tyckte att jag hade förberett tillräckligt så satte jag mig med datorn och boken istället.



Senare i eftermiddag så blir det adventsmiddag med Borzko, Jimmy, Jenny, Mamma, och Pappa. Det ska bli gott, trevligt, och mysigt! :-D



Kommentarer
Postat av: Snurran

Hoppas ni fick en trevlig kväll!

2010-11-27 @ 22:02:42
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Tack! Det fick vi verkligen! :-D

2010-11-27 @ 22:10:34
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0