Onsdagen den 10 november 2010.


Har förstås jobbat som vanligt i dag också. Först städning, sen skalen, efter det disken, och sist mellanmålet.

Vi serverade kycklingsoppa, mjukt bröd och ost i dag.

Dom flesta i högstadiet hade idrottsdag/friluftsdag i dag, så det blev en lugn dag.

Miljöverket kom på en liten inspektion i dag, och allt gick bara bra.



På eftermiddagen höll jag på som vanligt här hemma.

Jimmy kom på besök i ett ärende, direkt efter jobbet. Han åt middag här med mig då också.

Satte mig sen och läste ut min bok. Och satt även lite med datorn.

Borzko jobbade sent i dag, och kom inte hem förrän vid niotiden.



Jättetrött... Fryser... Lite huvudvärk... Lite tandvärk... :-(



Kommentarer
Postat av: Mimmi

En kopp varmt te och tidigt i säng så känner du dig fräsch i morgon bitti, förhoppningsvis! Håller tummarna att det bara är lite vanlig trötthet.

2010-11-10 @ 21:23:43
Postat av: Snurran

Ugefär som jag då, fast jag slipper iallafall tandvärk :-/ Hoppas du mår bättre i morgon!

2010-11-10 @ 21:45:58
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Mimmi: Jag la mig tidigt, men tyvärr så mår jag inte bättre i dag... Men inte heller sämre i och för sig! ;-)

2010-11-11 @ 05:59:21
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag gick och la mig redan halvtio, men känner mig typ samma som i går... Hoppas att du mår bättre i dag! :-)

2010-11-11 @ 06:00:06
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0