Söndagen den 14 november 2010 - 1.


Även i dag så larmade min mobil klockan halvåtta, och jag gick då upp och genomgick mina morgonbestyr. Borzko gick upp halvnio, och när han sen var klar så åt vi frukost.

Borzko gick sen iväg till Farstahallen för att träna även i dag. Själv så satt jag igång och fixade och grejade med en massa olika hushållsbestyr här hemma.

Sen så tränade jag på alla höstens låtar i "Kör för alla!".

Valde också ut en ny bok att läsa: "Doktor Proktor och världens undergång. Kanske." av Jo Nesbö, från Lilla Piratförlaget.

Satt lite med datorn förstås också.

Vid halvettiden så kom Borzko hem från gymmet.

Och sen vid ettiden så kom Jimmy, Jenny och Mattias hit för att fika och uppvakta Borzko på Fars Dag.

Borzko fick en fin bukett blommor, och så hade dom en massa gott fikabröd med sig.

Vi satt sen i över två timmar och fikade och pratade.



Vid tretiden sen så åkte dom allihopa iväg. Jenny och Mattias åkte iväg åt sitt håll.

Och Jimmy skjutsade Borzko till jobbet eftersom han skulle hämta hem sin lastbil. När Borzko sen kom hem med lastbilen så bytte han bara till vår bil, och så åkte han hem till sin Mamma på sitt vanliga söndagsbesök.

Jimmy kom tillbaka hit efter sitt skjutsande, och så åt han och jag middag tillsammans.



Sen så åkte Jimmy hem sig i Fagersjö.

Jag satte mig då uppe i vardagsrummet tillsammans med boken och datorn.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååh vad gott med pizza! Och trevligt med umgänge med barnen! Hoppas du får en bra kväll, nu funderar jag på ifall jag ska köpa en pizza istället för att göra makaroner och köttbullar... :)

2010-11-14 @ 17:55:07
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Camilla: Ja, pizza är alltid gott! Och umgänge med barnen är det bästa jag vet! Nu blir det bokläsning resten av kvällen.

2010-11-14 @ 18:13:33
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

VA?! Äter ni pizza igen? FY SATAN....



...så gott! :D



2010-11-14 @ 18:20:45
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Viola Vamp: Hahaha! Ja, numer så MÅSTE jag ju liksom bara fotografera pizzan varje gång vi äter! Eftersom jag vet att det stör vissa! ;-D

Mycket gott var det! :-D

2010-11-14 @ 18:25:21
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Snurran

Mycket umgänge med familjen denna helg, trevligt! :-)

2010-11-14 @ 20:47:14
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, i mitt tycke, är det ju det bästa man kan göra på helgerna! Att umgås med familjen, och släkten! <3<3<3

2010-11-14 @ 20:50:54
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0