Söndagen den 21 november 2010.


Även i morse så larmade min mobil klockan halvåtta, och jag gick då upp och genomgick mina morgonbestyr. Efter att Borzko hade gått upp vid halvnio, och sen var klar, så blev det frukost, fika, och en pratstund.


Borzko stack sen iväg mot Farstahallen, för att träna i gymmet även i dag. Och efter att jag hade tittat ut genom fönstret och konstaterat att det regnade, så beslöt jag mig för en innedag.


Förmiddagen tillbringades sen med mina vanliga tre sysslor: hushållsarbete, datorstunder, och bokläsning.


Började att läsa i en ny bok: ”Norrlands svårmod” av Therése Söderlind.


Mina tulpaner är lika fina i dag.



Vid halvettiden sen så kom Borzko hem från gymmet. Och sen vid ettiden så kom Jimmy hit.


Jimmy hjälpte sen Borzko med lite uppdateringar till hans GPS.



Och Jimmy hjälpte även mig med några saker i datorn och iPhonen.


Sen hjälptes vi alla tre åt med det sista av adventspyntandet. Och vi satte även dit alla timers till alla elgrejer.


(Har redan bloggat ett eget inlägg med sexton fotografier på allt adventspyntet).


Borzko åkte sen iväg vid halvfyratiden hem till sin mamma på sitt vanliga söndagsbesök.


Jimmy och jag åt då middag tillsammans.



Och även i dag så blev det pizza från Pizzeria Americana. Jag åt en Amalfi.



Efter middag, fika, och en pratstund, så åkte Jimmy sen hem till sig i Fagersjö.


Och jag satte mig då uppe i vardagsrumssoffan, tillsammans med datorn och boken.

 



Kommentarer
Postat av: Snurran

det är fint med pyntet, men mitt kommer traditionsenligt fram nästa helg ;-D

2010-11-21 @ 21:50:59
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Adam

Var har du köpt de där vita ljuslyktorna som du har 3 st av? Morsan hade nog gillat de =)

2010-11-22 @ 01:00:16
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, man SKA väl egentligen hålla på traditionerna! Men det är ju så TRÅKIGT! ;-D

2010-11-22 @ 15:09:46
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Adam: Om du menar dom på köksbordet, så är dom faktiskt svarta. Men om du menar dom på vardagsrumsbordet så är dom vita. Allihopa är köpta på IKEA.

2010-11-22 @ 15:10:29
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0