Söndagen den 7 november 2010 - Eftermiddagen + Kvällen.


Under början av eftermiddagen så varvade jag som vanligt mellan mina tre sysslor. Jag fixade och grejade med diverse hushållsbestyr. Jag satt lite med datorn. Och jag läste i mina böcker. Läste ut boken "Ur havet stiger vågorna" av Annika Sjöberg. Och började sen på boken "Babylon" av Camilla Ceder.

Borzko tränade först på gymmet på förmiddagen. Sen åkte han iväg och köpte biljetter till en fotbollsmatch nästa helg. Och efter det så åkte han till jobbet och hämtade hem lastbilen.

Vid tretiden sen så skjutsade han mig hem till Jimmy. Borzko fortsatte sen hem till sin mamma för sitt vanliga söndagsbesök.

Jimmy och jag åt middag ihop och fikade sen. Och efter det så hjälpte han mig med lite saker i datorn.

Efter ett par timmar sen så skjutsade Jimmy hem mig igen.

Resten av kvällen nu så kommer jag att tillbringa med boken mest, och så lite vid datorn. Borzko skulle komma hem vid åttatiden ungefär från sin mamma, sa han.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0