Tisdagen den 16 november 2010.


Orkade inte blogga i går kväll, för jag var så himla trött när jag kom hem från kören vid niotiden... Och i dag så kommer jag knappt ihåg hur arbetsdagen var i går...

Men det här är i alla fall vad jag åt till lunch!



Efter jobbet så åkte jag direkt hem, lämnade bara bilen och var inne en kort stund, och sen så tog jag tunnelbanan in till stan. Mötte där upp med min storasyster Anette och sen så gick vi hem till hennes dotters nya lägenhet.

Min systerdotter, hennes fästman och deras lilla dotter har flyttat till en superhäftig lägenhet mitt inne i stan. Den ligger på ett tak på sjätte våningen mitt inne i city. Det är som en gård uppe på taket. Det är ett trettiotal tvåvånings-lägenheter. Det ser precis ut som en vanlig gård på marken med en massa små radhus.

Här är sex stycken fotografier som jag tog uppe på taket. Mest på utsikten men man ser även lite av bostäderna.



Vi tittade runt på gården, och inne i deras otroligt fina lägenhet. Och så fikade vi och busade med lilla Nova.

Så småningom sen så stack jag och syrran i väg till S:t Eriksplan och till Filadelfiakyrkan för att vara med på "Kör för alla!". Men det bloggar jag om i ett separat inlägg.

Vi "jobbade över" länge på kören i dag, så jag var inte hemma förrän klockan var strax efter nio. Var så trött då så jag gick nästan och la mig på en gång. Det blev bara ett stort glas the och en pratstund med Borzko.



Kommentarer
Postat av: Snurran

Ett klart annorlunda boende har de iallafall! :-)

2010-11-17 @ 20:35:40
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag är helt klart avundsjuk! Skulle så gärna vilja bo där uppe! Superhäftigt! :-D

2010-11-17 @ 20:43:11
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0