Tisdagen den 2 november 2010.


Jobbet på tisdagen var ungefär som jobbet på måndagen. Lugnt och skönt alltså, eftersom det är Höstlov. Vi var sju stycken, för en hade semester och en var sjuk. Jag hade ungefär samma arbetsuppgifter som dagen innan, alltså först jobb i skalen, och sen i diskplocken/grovdisken. Och vi avslutade sen dagen med ett ungefär timme långt APT-möte. Maten vi serverade i dag var köttbullar med potatismos.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll på som vanligt först och fixade lite med diverse hushållsbestyr.

Sen så åkte jag in mot stan, för jag ville uträtta några ärenden innan jag skullle på kören.

Fixade mina ärenden, och sen så tog jag en fika på Åhléns Café.



Åkte sen till S:t Eriksplan och mötte upp med syrran utanför Filadelfiakyrkan. Satt sen och pratade till "Kör för alla!" började.

När det sen var slut, vid strax före åtta, så stod Borzko utanför med bilen, för att skjutsa mig hem. Så skönt att få sätta sig i en varm bil och snabbt komma hem!

Fem stycken nya recensionsböcker väntade på mig när jag kom hem. För ett bokförlag hade varit och levererat dom på kvällen.

Resten av kvällen så läste jag i min bok, och läste också ut den. Sen så gick jag och la mig tidigt, för jag kände mig så trött. Orkade inte ens blogga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0