Tisdagen den 30 november 2010.


Jobbade som vanligt i dag också. Samma arbetsuppgifter i dag som i går. Och i dag var vi faktiskt helt fulltalig personalstyrka, både hos oss och i annexskolan.

Vi serverade kycklinggryta med kokt ris i dag.

Roade mig med att ta lite fotografier på jobbet i dag, med min nya panorama-app.











Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på och fixade och grejade med lite alla möjliga hushållsbestyr här hemma. Sen blev det en tidig middag. Och så gjorde jag mig i ordning för att åka iväg in till stan och till "Kör för alla!".



Kommentarer
Postat av: Snurran

De blev tuffa tycker jag! Tänk om vi hade en så där "krokig" disk för maten, skulle vara ganka snyggt, eller hur? :-D

2010-11-30 @ 20:20:37
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, dom blir lite roliga faktiskt! Jag gillar verkligen den här "appen". Passar mig! Som älskar att fotografera! ;-D

2010-11-30 @ 20:48:28
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0