Dagens Dagbok – Fredagen den 17 september 2010 – Eftermiddagen.


Åkte hem direkt efter jobbet i dag också. Borzko var hemma när jag kom hem. Han hade sin veckans lediga dag i dag. Han har den alltid på fredagar för tillfället.

 

En fika och en pratstund blev det när jag kom hem.


Efter det så höll jag på och fixade och grejade med diverse hushållsbestyr. Satt även lite med datorn.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid fyratiden. Han duschade då och gjorde sig i ordning.

 


 

Snart ska vi alla tre åka iväg. Vi ska träffa Jenny och Mattias. Först ska vi ut och äta middag på restaurang. Och sen ska vi bowla. Ser verkligen fram emot kvällen! :-D

 

(Typiskt att jag ska ha så himla ont i halsen bara...) :-/

 

 


Kommentarer
Postat av: Junitjej

SÅ kul med restaurangbesök och bowling!

2010-09-18 @ 08:21:06
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Junitjej: Ja, det blev en MYCKET trevlig kväll! Text och fjorton fotografier finns bloggat nu! :-D

2010-09-18 @ 09:33:29
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0