Dagens Dagbok – Fredagen den 24 september 2010 – Jobbet.


Äntligen veckans sista arbetsdag! Så kändes det när jag vaknade i morse. Det har varit en tuff vecka, eftersom jag inte har mått så bra. Även vissa andra orsaker på jobbet har gjort att arbetsveckan har varit ovanligt jobbig.

 

Arbetsuppgifterna var ungefär samma i dag som i går. Först en stund i skalen med grönsakerna. Sen dukning av matsalarna. Och sen jobb som försteman i stora matsalen.

 

Vi serverade spaghetti med köttfärssås i dag. Och vi hade även några bleck med köttbullar som vi serverade som rest. Och som alltid vår salladsbuffé.

 

Fulltalig personalstyrka var vi i dag.

 

Det var en rätt så strulig och jobbig dag i dag, med stökiga ungar på både frukosttid och lunchtid.

 

Och när klockan äntligen blev två, så var det oerhört skönt att få gå hem och fira helg.

 

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Det tycker jag också, fastän jag inte hade så mycket med ungarna att göra

2010-09-24 @ 19:44:43
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, nu njuter jag verkligen! Älskar fredagskvällar! :-D

2010-09-24 @ 19:48:17
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0