Dagens Dagbok – Lördagen den 4 september 2010 – Morgonen + Förmiddagen. (Med åtta fotografier).


Mobilen larmade klockan halvåtta, som nästan alltid på lediga dagar. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen blev det frukost, fika, och lite nyhetsläsning i datorn.

 

Klockan nio så larmade Borzkos mobil, och han gick då upp. Han skulle sen genomgå sina morgonbestyr, och sen gå iväg till Farstahallen för att träna.

 

Själv så gick jag iväg ut på en promenad vid strax efter nio. Det var ganska så mulet ute, och bara cirka tio grader. Men jag hade rejält med kläder på mig, och då var det faktiskt skönt.

 

Jag gick först ner mot sjön Magelungen. Och sen så gick jag till höger längs sjön, mot Fagersjö-hållet. Gick runt lite i Fagersjö, och sen vände jag och gick hem mot Fasta igen, längs sjön igen.

 

Stannade till i Centrum och var inne på Bokia och köpte en bok till min Mamma på vägen hem.

 

Kom hem vid halvelvatiden, efter ungefär en och en halv timmes promenad.

 

Här är en länk till inlägget som jag bloggade med RunKeeper från promenaden.

 

När jag kom hem så höll jag på och fixade med lite diverse hushållsbestyr här hemma. Och satt även lite med datorn.

 

Åtta fotografier från promenaden kommer här:

 


Kommentarer
Postat av: Snurran

Här var det bara åtta grader vid tiotiden då jag gick ut, men det blev skönare sedan - om inte annat blir man varm av att kava omkring i skogen :-D

2010-09-04 @ 20:12:56
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Snurran: Ja, jag blev varm också. För solen tittade fram ibland, och jag hade rätt mycket kläder på mig. Men hellre svettas än frysa! Väldigt mysig promenad var det i alla fall. Och hela dagen har varit en toppendag! :-D

2010-09-04 @ 20:16:34
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0