Dagens Dagbok – Söndagen den 12 september 2010 – Eftermiddagen + Kvällen.


Satte mig sen och läste i min bok, och läste också sen ut den efter en stund. Det var boken: ”Det fördolda” av Michael Hjorth & Hans Rosenfeldt, och jag har redan bloggat min recension på den.

 

Borzko kom hem från gymmet vid halvtvåtiden. Han åt då lite lätt lunch, och en fika och en pratstund blev det för oss båda två.

 

Vi satt sen båda två och läste i våra böcker. Jag började på boken: ”Att springa” av Maria Sveland.

 

Vid halvtretiden sen så stack Borzko iväg en stund med bilen. Han skulle hem till sin Mamma i Hallunda för att vattna hennes blommor och ta hand om posten, eftersom hon fortfarande är i Kroatien.

 

Sen vid femtiden så åt vi två middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.

 

Jimmy kom sen hem, från sin landet-vistelse i Norrtälje-trakten, vid sextiden. Middag hade han redan ätit.

 

Borzko stack sen iväg en sväng igen. Den här gången så åkte han till sitt jobb för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens arbete.

 

Och jag läste, och läste, och läste… Och läste också så småningom ut boken som jag började på tidigare, ”Att springa” av Maria Sveland. Den var fantastiskt bra, och min recension av den kommer i morgon.

 

Resten av kvällen satt jag med datorn i knäet, och höll på med lite allt möjligt.

 



Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Bim



Länge sen jag sprang på dig. Kom in här via Bloggportalen :-)

Hoppas att du har det bra.



Sköt om dig // Tess

2010-09-13 @ 12:22:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/misskermit
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Tess: Hej! Kul att du hittade hit! Visst känner vi varandra sen "broderiklubbstiden"?!



Allt är bara bra här. Hoppas att du också har det bra. :-D

2010-09-13 @ 14:29:34
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0